top of page

Frakt og henting

Henting i butikk

Alle våre varer kan hentes på vårt showroom på Stabekk. Vi gir deg beskjed når varen er klar for henting og sammen avtaler vi tidspunkt.

Produksjon og levering

Hos Loelia Oslo får du håndlagde designmøbler, skreddersydd til deg. Vi produserer de nye møblene dine først når du har lagt inn bestillingen. Bestillingsvarer har normalt en produksjonstid på 6-7 uker. Varer på lager er på vei til deg innen 7 dager fra bestilling.

 

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringsstedet samme dag som varen mottas.

Frakt

Vi leverer til de fleste adresser i hele Norge.

Du får alltid opplyst leveringsprisen før du godkjenner bestillingen. Før betalingen vil det tydelig fremgå hvilken levering vi kan tilby nettopp til deg og til hvilken pris. Fraktprisen avhenger av hvor mye bestillingen din veier og hvor du bor.

Du vil motta en SMS fra oss dagen før leveringen, og på leveringsdagen vil sjåføren ringe til deg ca. en halv time før ankomst til adressen din.

 

Hvis sjåføren kjører forgjeves med leveringen, må du dessverre betale for en ny levering, eller alternativt hente varene dine på vårt showroom.

Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører, opptil kr 500.

Sjekkliste for levering

Før levering ber vi deg sørge for at tilgangsveien er ryddet og tilgjengelig, og at møblene dine kan passere gjennom døråpninger, trappeoppganger og lignende, samt at det er god passasje frem til rommet der du ønsker møblene plassert. Du finner målene her på hjemmesiden.

 

Av sikkerhetsgrunner har sjåførene ikke lov til å ta av seg skoene, så det er en god idé å dekke til ømfintlige gulv. 

Ved leveringen er det viktig at du kontrollerer at det er det riktige navnet som står på etiketten, og om det er synlige skader på emballasjen. Hvis alt er i orden, trenger du bare å kvittere for mottaket!

 

Hvis emballasjen er skadet eller defekt, må du kvittere for mottaket på fraktbrevet med forbehold om eventuelle skader på innholdet.

 

Hvis en vare viser seg å være skadet eller defekt etter utpakking, må du kontakte vår kundeservice – så finner vi en løsning så raskt som mulig. Vi anbefaler at du gjør dette umiddelbart, spesielt ved transportskader.

bottom of page